۱۵ پاسخ

هیچی تو این وعضیت خرید؟😢

اینم واسه خونه گرفتم،کفشم براش سفارش دادم رسید.اینارو همه قبل از ج ن گ گرفتم.اگه نگرفته بودم قطعا الان دیگه نمیگرفتم،اصلا دست و دلم به هیچ کاری نمیره.برای خودم و شوهرم حتی یه جفت جورابم نگرفتم و نمیگیرم تا ببینیم چی پیش میاد و شرایطمون چطور میشه

تصویر

اینم گرفتم،بزرگ بود واسش،قرار بود ببرم عوض کنم سایز کوچیکترشو بگیرم که دقیقا فرداش ج ن گ شد نبردم،نگهش داشتم واسه چندماه بعدش

تصویر

۵دست راحتی
۱دست جلیقه و شلوار
دو دست هم بیرونی ۳تیکع

اینم واسه بیرون

تصویر

اینو واسه خونه گرفتم

تصویر

یک هفته قبل عید از مغازه اشناهامون براشون میارم خودم نرفتم بیرون اصلا تو این وضعیت

البته اگه زنده بمونیم تا عید

فقط دیروز کفش خریدم براشون

دو دست ست تیشرت و شلوارک
یه دست ست رکابی و شلوارک
دو تا تیشرت لانگ

فعلا تنها انگیزم خرید واسه پسرمه

حتی بش فکرم نکردم

دورس و شلوار جین البته یه ماه پیش خریدم

بچه ها ی نگا کنین تاپیک قبلم رو 🙏🙏🙏

لباس ست گرفتم

دو دست دورس و شلوار جین خریدم یدونه هم سه تیکه که جنس پارچه اش کتون
البت اگر عیدی رو ببینیم🫠

سوال های مرتبط

مامان متین(فلفل🌶) مامان متین(فلفل🌶) ۱ سالگی