ن بابا الکی سر بچت عیب نذار والا پسر من ۸ سالشه دیوار راستو بالا میره از بس شیطونه..
..یسری بچه ها ارومن ولی اکثر پسرا شیطونن...
همسایه ما بچشو با طناب ب پایه مبل میبست از بس ک شیطون بود یعنی وحححشتناک......اللن بزرگ شده ازدواجم کرده ولی از سن ۱۲ اینا اقا شده بود برا خودش
نه بیش فعال نیست گیر داده و لجبازی میکنه. باهاش بازی هیجان انگیز بکن از سرش بیفته
نه عزیزم بیش فعال اصلا تمرکز نداره فقط فکر و ذکرش به ریخت و پاشه هیچی یاد نمیگیره
ما از ده ماهگیش گلس کردیم برا تلویزیون هرچی بزنه هرکاری کنه تلوسزیون هیجیش نمیشه خیلی خوبه خدایی گلس. دخترمن خیلی از من حساب میبره یکی دوبار زد تلویزیون خواست بندازه من بلند داد زدم روش چنان ترسید دیگه توبه کرد همچین حرکتی نمیزنه😁 دخترمن از من حرف شنوی داره بگم نکن فلان کارو میترسه نمیکنه حتما پسرت ازت حساب نمیبره
خیلی رو مخن بچه ها غیر قابل تحمل شدن
محلش نده درست میشه
دقیقا اینایی که گفتی دختر منه
وایی عزیزم همشون همینجورن یکیش من دارم ثانیه ای اروم و قرار نداره روانیم کرده از دستش زندگی نداریم
دختر منم همینه
دختر منم خیلی رواعصابه یکسره بهونه گیری داره و اویزونه. هرچی هم میگم لجبازی میکنه و بحرفم گوشنمیده
لجبازه عزیزم
بچه ها خیلی عجیب غریب شدن🤦🏼♀️
تا 5 سالگی بیش فعالی اصن معنایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.