سوالم اینه بچم دوهفته سینم رو نمیگیره بنظرتون بخام دوباره تلاش کنم ضرری نداره
البته سینه هام سفت نیست. شیر خیلی کم داره ولی خوو باید میک بزنه زیاد بشه نمیخوره
چیکار کردی زیاد شد شیرت
نوک سینتو یکم شیرین کن زود میگیره
من دوشاب و آب قند و چیزای شیرین زدم زود گرفت
اگه سینت زیادی سفته یکم بدوش سبکش کن بده میگیره انقد بده تا اذیت بشه بگیره به هیچ وجه شیشه نده که بدتر میشه من سه روز نگرفت با هر زوری بود میزاشتم دهنش دیگه تلاش کرد راحت میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.