من قصدم طبیعی هست با بیحسی انشالله بتونم البته هنوز دکتر نگفته من میرن بیمارستان خصوصی
من قصد نداشتم ولی اوضاع کار همسرم بهم خورد مجبورم
کاش دولتی نرید
من قصدم طبیعیه اما چون تا هفته های اخر معلوم نمیشه خیلی بهش فکر نمیکنم که هرچی شد اماده باشم
دولتی میگن هر کی میاد انگشت میکنه داخل 🤣
من... چرا ترس وقتی سه تا بچه طبیعی اوردم و دولتی چیزی نشده
میخاستم این بچه م رو برم خصوصی ولی دیدم دوستم هفته ی قبل رفت خصوصی و طبیعی47میلیون داد به معنای واقعی کشتنش24ساعت درد کشید خیلی ناراضی بود
من قصد دارم طبیعی زایمان کنم ولی فعلا دکتر نگفته میتونم یانه،
و اینکه کجا زایمان کنم رو فعلا نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.