۴ پاسخ

منم فقط درد پریودی داشتم اونم به مرور خوب شد لکه اصلا نداشتم

من لک نداشتم. ولی درد پریودی داشتم می گرفت ول می کرد ولی روز موعدم دیگه اصلا درد پریود نداشتم

آره. این درد باهاته تقریبا تا آخر دو ماهگی. مثل درد پریود یه. البته خیلی ملایم تر. زودم خوب میشه مثل درد پریود ممتد نیست

اصلا درد نداره
از من یه لکه بود قهوه ای
ولی صورتی هم انگار می‌تونه باشه

سوال های مرتبط

مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
❤️❤️ ❤️❤️ قصد بارداری
مامان آینده👶♥️ مامان آینده👶♥️ قصد بارداری
ارغوان ارغوان قصد بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری