منم فقط درد پریودی داشتم اونم به مرور خوب شد لکه اصلا نداشتم
من لک نداشتم. ولی درد پریودی داشتم می گرفت ول می کرد ولی روز موعدم دیگه اصلا درد پریود نداشتم
آره. این درد باهاته تقریبا تا آخر دو ماهگی. مثل درد پریود یه. البته خیلی ملایم تر. زودم خوب میشه مثل درد پریود ممتد نیست
اصلا درد نداره
از من یه لکه بود قهوه ای
ولی صورتی هم انگار میتونه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.