آره بخور
عزیزم دکتر گف فقط مادر گرمی کمتر بخوره ن که قط کنه یا چیزای سردی بخوره چون طبع بدنشو بهم میزنه
بچه زردی دارو فقط زیادنپوشوندید و زیاد شیر بدید سریع خوب میشه
بنظرم اصلا نخور
چون خیلی باعث رفلاکس و کولیک بچه میشه
فقط ترنجبین و یکم شیر خشت بخور
البته شیر خشت هم زیاد نخور چون خیلی سردی هست
ترنجبین به بچه هم بده که شکمش زیاد کار کنه تا زود دفع بشه
اب انار بگیر بخور
۱لیوانننن؟؟؟؟؟میدونی چقدر سرده؟بچه کولیک میشه
یک لیوان زیادیک استکان بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.