والا دختر من خیلی آروم بود سه روزه واکسن ۶ماهگی زدیم همش در حال نق زدنه نمیدونم همش بهونه میگیره
احتمالا دندونشه اگه ی کم زده بیرون قطره استامینوفن بده. اگه دستشویی نکرده قطره بی بی کر بده .دیگه اگه اوکیه سیره .پوشک عوض شده .خوابشو کرده احتمال زیاد مال دندون یا دل درده
بله
یه بچه آرومی داشتم
بچه تا چیزیش نباشه گریه نمیکنه بچه ای که سیر باشه جاش خشک باشه،خواب سیر کرده باشه ،دل درد نداشته باشه مشکل نداره دختر من خوابش بیاد خیلی گریه میکنه برا هیجی بی قرار نمیشه اکثر وقتا ساکته وآروم
بلی.
آری....🤭😵😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.