#پوشک #فرزندپروری #شیرخشک
میشه نظر بدین😓

تصویر
۹ پاسخ

خیلی خوشگله عزیزم منم یه همچین چیزی مشکیشو دارم بخدا عصای دستمه🥲خیلیم اسپورت و شیکه

قشنگه و ترند

من مکشی اینو دارم شبیهه البته
انقد راااحته ک نگو از پوشک تا لوازم آرایش همه چی راحت جامیشه فقط ی کیف برمی‌داری

اتفاقا امسال کیفای اینشکلی بزرگ و بدون ساختار ترنده رنگشم اتفاقا خیلی ترندی و شیکه منم کیف بزرگ گرفتم راحت شدم از ساک بچه هرجا میرم یدست لباس و چنتا پوشک راحت میذارم تو کیفم

من خوشم اومد

خوشگله عزیزم بیخودی حرص نخور😉

خوشگله گلم

قشنگ که با شال قهویی بپوش

تاپیک قبلیتو‌دیدم قشنگ کیفو دیدم خیلی خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی