چرا کد ملی بچه خودتو نمیدی؟ ماهانه ۱۰ تا میتونی بخری
از کد ملی بچه خوتون استفاده کنین کسی کد بچش رو نمیده عزیزم
کسی نمیده🤧
هربچه ۱۰تاسهمیه داره که
الان دیگ با کد ملی نمیدن ماهم ازاد میخریم
چرا با کد ملی دختر خودت نمیخری
چرا من با کد ملی 8تا میدن
مگه آزاده چقدره هیچ کس نمیده ساده ای منم کم میارم آزاد میخرم حتی آشنا همسایه عم نمیدن
من هرموقع میرم بگیرم میگه سیستم قط
تفاوتش مگه چنده 20یا 30تومنه با آزادفرقی نداره
مگه تفاوتش چ قدره؟
مارک چی میخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.