۱۱ پاسخ

چرا کد ملی بچه خودتو نمیدی؟ ماهانه ۱۰ تا میتونی بخری

از کد ملی بچه خوتون استفاده کنین کسی کد بچش رو نمیده عزیزم

کسی نمیده🤧

هربچه ۱۰تاسهمیه داره که

الان دیگ با کد ملی نمیدن ماهم ازاد میخریم

چرا با کد ملی دختر خودت نمیخری

چرا من با کد ملی 8تا میدن

مگه آزاده چقدره هیچ کس نمیده ساده ای منم کم میارم آزاد میخرم حتی آشنا همسایه عم نمیدن

من هرموقع میرم بگیرم میگه سیستم قط

تفاوتش مگه چنده 20یا 30تومنه با آزادفرقی نداره

مگه تفاوتش چ قدره؟

مارک چی میخری

سوال های مرتبط