مامانا کسی بیمارستان علوی اردبیل زایمان کرده؟

۵ پاسخ

من علوی بودم خیلی بیمارستان خوبیه
الآنم می‌خوام قائم زایمان کنم بخاطر سزارین اختیاری

وای شماهم اردبیلین؟🥺
ایشالا میری تهران زایمان میکنی زوده هنوز ب فکرش نباش تا یه ماه اوکی میشه جنگم تموم میشه منم استرس دارم خیلی

علوی دولتی هست بیشتر هم دانشجو ها هستن
من چون سزارین اختیاری میکنم بیمارستان خصوصی میرم قائم ۳۰تومن اینا هست
جای دولتی میخوای واسه طبیعی اینا بیمارستان سبلان خوبه جاریم اونجازایمان کرد و هم ماما همراه کرفته بود

طبیعی میخوایی؟

علوی خوب نی زیاد

سوال های مرتبط