عزیزان کسی بیمارستان علوی زایمان کرده؟

۳ پاسخ

اره من اونجا زایمان کردم هزینش یکم بالا هست ولی در کل بد نبود دکترم راحیل عسکری نژاد بود

آره ۶ ماه پیش

دکتر من اونجا بود میخاسم اونجا زایمان کنم که نشد تو راه بیمارستان زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد