۳ پاسخ

من دوتا زایمان داشتم با ایشون.عاالیه.
الان هم برای سومی تحت نظر ایشون هستم.اصلا به مادر استرس الکی وارد نمیکنه و خیلی با تجربه هستن.

من بودم عالیه فقط بنت الهدی هستش

کدوم بیمارستانا میره؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری