عزیزان آبادانی بیمارستان علوی چطوره برا زایمان؟

۴ پاسخ

من دخترمو علوی زاییدم عالیه به امیدخدا این بچمم اونجا میارم

سوال منم همینه چون بیمه دارم گفتم واسه زایمان برم اونجا یکی رفت از فامیلامون راضی بدد

منم دکترم بهم گفته برا زایمان چطوریه خوبه دولتیه ؟

منم قراره اونجا عمل بشم
دکترم که گفته بچه های کادر بچه های خوبی ان

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد