من دخترمو علوی زاییدم عالیه به امیدخدا این بچمم اونجا میارم
سوال منم همینه چون بیمه دارم گفتم واسه زایمان برم اونجا یکی رفت از فامیلامون راضی بدد
منم دکترم بهم گفته برا زایمان چطوریه خوبه دولتیه ؟
منم قراره اونجا عمل بشم
دکترم که گفته بچه های کادر بچه های خوبی ان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.