۱۰ پاسخ

من پپتی ۱ دارم اگه بخواین

نان آلترا میدم به نسبت پپتی مزه اش یکم بهتره

منم پپتی میدم ولی هنوز یک‌میدم جایگزین نمیدونم دکترنبردم ۲ هم‌پیدا نکردم فعلا یک‌میدم

اچ آ یا جونیور

ببین دکتر گفت اگه پپتی نبود ، آلترا بده اگه اونم نبود اچ آ هر مارکی

آلترا

من خیلی وقته سیمیلاک توتتل کامفورت میدم

شهر ما هست همه داروخونه ها داشتنش

من دوتا پپتی دارم نزدیک بودی میومدی میبردی

گلدن گات میدم

سوال های مرتبط