۸ پاسخ

منم اینجوری بودم لگنت داره جمع میشه به حالت قبلی برگرده . نزدیکی آرومت می‌کنه با کاندوم باشه بهتره عفونت نمی‌گیری .
سعی کن ارضا بشی . کیسه آب گرم بزار . خودتو گرم نگهدار . یک شال بزرگ و بلند عین عمامه بلند باشه دور کمر و از میان جفت پاهات رد کن و محکمش کن اینجوری زودتر خوب میشی .سعی کن پیاده روی هم روزی نیم ساعت توی خونه داشته باشی

لگنت کمرت باشال محکم ببند

منم سزارین بودم حتی الان هم وقتی روی زمین سفت بخوابم یا بشینم لگنم درد میگیره ، انگار استخوانام از هم بازه

اره منم همینطور بودم‌البته سزارین کم کم بهتر شدم

من یه مدت کمر درد داشتم بعدش خییلی کمتر شد

منم زیر دلم و بیرون واژنم وقتی میخوام پاشم یا به پشت میخوابم درد میگیره کمرم هم قفل میشه انگار

زایمانت طبیعی بوده

طبیعی بودی؟منم اینطوری ام

سوال های مرتبط