#####پوشک # شیرخشک #زایمان🥲💔💔💔

تصویر
۴ پاسخ

خدامیدونه مردیم ازترس استرس بیخابی

هیچکس حتی از فرداشم خبر نداره اینده خیلی مبهمو گنگه😑

معلوم نیست….

آره دیگه لس شد قضیه خسته کننده و ترسناک البته یه حسن هایی هم داشت

سوال های مرتبط

مامان دخملی❤️🧸 مامان دخملی❤️🧸 ۲ سالگی
مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد