دکتر پناه گفت زیر یکسال حرامه
زیر دوسال مکروه
کمخونی و یبوست میاره
فقط تو غذا مجازه نه به عنوان نوشیدنی
یکی از فامیلای ما چون مجبور بود از ۶ ماه میداد..
ولی بهتره بالای ۱ سال بدی
بچشم ماشاءالله خیلی هم باهوشه ولی بهتره ندی
1 سال به بعد بدی بهتره
بهتر ندی
چون روی حافظه بچه تثایر میزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.