خانما فردا ۶هفته وپنج روز میشم برم سونو یا بزارم بعد عید دیگ

۵ پاسخ

عزیزم برا من دقیق ۶ هفته نشون داد.
۱۲۵ام بود ضربانش

بعد از عيد برو عزيزم الان چيزي معلوم نيست

اگه الان خواستی بری سونو واژینال میکنه چون شکمی پیدا نیس

اگه از زمان پریودم داری حساب میکنی زوده نرو بعد عید برو

بنظرم بعد عید برو

سوال های مرتبط

مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری