خانما فردا میشم ۶هفته و ۴روز.زوده برم سونو قلب؟

۹ پاسخ

من دیروز سونو بودم تو۴هفتع و۶روز فقط ساک دید برای ۷,هفته برام باز سونو نوشته

میتونی بری با سونو واژینال بررسی میکنن

اره زوده وسطای هفت برو‌

سر پسرم ۱۰هفته رفتم جنسیتش هم از رو ضربان قلبش گفت😁

زوده عزیزم یه درصد میگه هنوز تشکیل نشده استرس میگیره هفت به بعد برو

برای من نشون داد

هشت هفته برو

8 تا 9 قلب تشکیل میشه

اره خیلی زوده 8 هفته به بد برو

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته دهم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری