به منم گفت دیروز برم که بودم شیش هفته و دو روز که من نرفتم گفتم شنبه برم میشم هفت هفته.الان سونو واژینال مشخص میشه
نه زوده به من هفته ۸ نوبت داد
من ۸ هفته رفتم یه وقت خدایی نکرده
دیر تشکیل میشه به آدم استرس وارد میشه
منم مثل شمام وایه ۷هفته و۳روز نوبت سونودارم
منم دیروز ۶ هفته و ۵ روز بودم مشکلی نبود تو هفته ی ۷ هستی قلب حتما تشکیل شده قشنگم
نه عزیزم زوده ۷ هفته و یروز برو
نه الان زودهست
من میخوام هفت هفته و دو سه روز برم که دقیق تر باشه الان بریم میخوایم استرس بگیریم برا یه هفته دیگ ک نه قلب کند میزنه نه بچه دیده نمیشه الان نری بهتره
ن عزیزم یک هفته دیگه صبر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.