۶هفته و ۶روزمه به نظرتون برم سونو قلب؟!

۹ پاسخ

به منم گفت دیروز برم که بودم شیش هفته و دو روز که من نرفتم گفتم شنبه برم میشم هفت هفته.الان سونو واژینال مشخص میشه

نه زوده به من هفته ۸ نوبت داد

من ۸ هفته رفتم یه وقت خدایی نکرده
دیر تشکیل میشه به آدم استرس وارد میشه

منم مثل شمام وایه ۷هفته و۳روز نوبت سونودارم

منم دیروز ۶ هفته و ۵ روز بودم مشکلی نبود تو هفته ی ۷ هستی قلب حتما تشکیل شده قشنگم

نه عزیزم زوده ۷ هفته و یروز برو

نه الان زودهست

من می‌خوام هفت هفته و دو سه روز برم که دقیق تر باشه الان بریم میخوایم استرس بگیریم برا یه هفته دیگ ک نه قلب کند میزنه نه بچه دیده نمیشه الان نری بهتره

ن عزیزم یک هفته دیگه صبر کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری