خانما من ۶هفته و۶روزم...کی برم واسه سونو قلب ؟

۱۱ پاسخ

بهتره ۸ بری

من ۶ هفته رفتم سونو واژینال صدای قلبشو شنیدم

عزیز الان بچه شما قلبش تشکیلع ولی صداشو برات نمیزارن تا بالای 10 هفته چون خطر داره

هشت هفته و چند روز

راستی چون هم دوره ایم میپرسم. شما چه علائمی دارین؟ من خودم تقریبا علائمی ندارم

من شش هفته و سه روز رفتم تشکیل نشده بود. گفت ۱۰ روز دیگه بیا

عزیزم پایان هشت هفتگی برو

۸ هفته یا ۹ هفته برم ایشالله ک تشکیل شوده

از ۵ هفته میتونستی بری

هشت هفته خوبه

هشت هفته خوبه برین انشالا ک تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۲ ماهگی