۲۱ پاسخ

دخترت کوچیکه گوششو سوراخ کن بذار اذیت نشه چون هرچی بزرگتر بشه بیشتر حالیش میشه دردش میاد،من پشیمونم چرا زودتر سوراخ نکردن
اصلنم با دستگاه سوراخ نکن،ببر یه پیرسینگ کار براش سوراخ کنه چون آنژوکت دردش خیلیییییییییی از دستگاه کمتره حتی ممکنه متوجه هم نشه ولی دستگاه گوشواره رو با فشار وارد گوشش میکنه دیگه خودت تصور کن چقد دردش میاد
بعد اینکه با آنژوکت همون لحظه گوشواره طلا میندازن ریسک عفونت و حساسیت خیلی کمتره
من با دستگاه سوراخ کردم الان پشیمونم چون موقع تعویض گوشواره بچم خیلی اذیت شد☹️موقع سوراخ کردنم خیلی دردش اومد

دختر من یه ماه از دختر شما بزرگتره ولی سه ماهش بود گوششو سوراخ کردیم
این تنها عکسیه ک از گوشش دارم ک گوشوارش مشخصه😁

تصویر

امروز گوشواره طلاشو انداختم نگاه اش میکنم ذوق میکنم اینقد بهش میاد ماشالله دلم آب میشه

تصویر

من چند روزی میشه سوراخ کردم

تصویر

من دخترم ۱۴ روزه بود سوراخ کردم
اصلا نفهمید فقط بهم نگاه می‌کرد میخندید
یادش بخیر
تا یکسالگی گوشواره رینگی داشت الان ی گل کوچولو داره

نه من هنوز سوراخ نکردم
خیلی موافق نیستم دخترم که ۹ سالشه هنوز سوراخ نکردم

اردیبهشت سوراخ میکنم
الان دستاش خیلی میماله به صورتش و گوشاش میترسم به گوشواره گیر کنه و اذیت بشه

اول ۴ ماهگی سوراخ کردم

تصویر

الان ی درد بهش اضافه میشه گناه داره

والا من پنجم دبستان سوراخ کردن گوشمو بنظرم هرچی بزرگ‌تر بهتر

من قصد دارم اردیبهشت بعد واکسن ۴ ماهگیش سوراخ کنم

من چندروز پیش سوراخ کردم

من هنوز نکردم ولی قصدش دارم تاکوچیک هست خیلی زودتر خوب میشه دردشم کمترمیکنه

دکتر دخترم گفت ۴ ماه به بعد
من هنوز نبردم، گذاشتم بعد عید

40روزگی سوراخ کردم

سه ماهگی سوراخ کردم

تصویر

من هنوز سوراخ نکردم

دکتر پسرم میگفت گوش سوراخ کردن و بذارین بعد پنج سالگی

نه منم هنوز موندم کی سوراخ کنم گوشش رو

نه هنوز سوراخ نکردم

نه من هنوز سوراخ نکردم تا یکسال به بعد

سوال های مرتبط