عزیزم ایودیت بهت ساخت من الان ماه اول هس که بعد ایودی پریود شدم ولی ۱۷روزه پریودم تموم نمیشه الانم لکه دارم لکه که چی بگم خون هس کم میاد شوهرم دیونه شده میگه برو در بیار چیکار کنم به نظرت اخع تموم نمیشه اذیتم
اگه بسازت خوبه
من نساخت درآوردم
زیادم به ایودی اعتماد نکن.یکی همینجا باردار شده بود
مگه بدون پریود هم میشه ایودی گذاشت؟ آخه من رفتم دکترم گفت حتما باید پریود باشی 😐
درد داشت؟
حتما باید اجازه شوهرت باشه؟
پریود بودی رفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.