۳ پاسخ

من دارم خوبه فقط اول هاش چند ماهه اول پریود ها قاتی پاتی میشه و هیچی حس نمیکنم مثل قبلم

من رفتم دهانه رحم بسته بود گفت نمیشه

من دارم عزیزم اصلا به هیچ وجه احساسش نمیکنم .من که شکر خدا مشکلی نداشتم فقط شش ماه اول پریودات سنگین میشه ونامنظم میشه بعدش ک‌م کم‌ اوکی میشی ‌فقط باید مراقبت کنی و چیزای سنگین جابه جا نکنی .تنها مشکل اینه که من نگرانم که باردارنیم‌اونم دکترم گفت چون سونو دادی خوب بوده خیالت راحت .البته من چهار تا بچه دارم 🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان آرمین🧒آرتمیس👶 مامان آرمین🧒آرتمیس👶 ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی


🍓مه 🌙وا مامان توت فرنگی 🍓مه 🌙وا ۲ سالگی