من دارم خوبه فقط اول هاش چند ماهه اول پریود ها قاتی پاتی میشه و هیچی حس نمیکنم مثل قبلم
من رفتم دهانه رحم بسته بود گفت نمیشه
من دارم عزیزم اصلا به هیچ وجه احساسش نمیکنم .من که شکر خدا مشکلی نداشتم فقط شش ماه اول پریودات سنگین میشه ونامنظم میشه بعدش کم کم اوکی میشی فقط باید مراقبت کنی و چیزای سنگین جابه جا نکنی .تنها مشکل اینه که من نگرانم که باردارنیماونم دکترم گفت چون سونو دادی خوب بوده خیالت راحت .البته من چهار تا بچه دارم 🫠🫠🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.