۲ پاسخ

یکی از نزدیکترین افراد زندگیم
والا همش حالت تهوع داشت
رفت دکتر گفت شاید بارداری
انکار کرد و گفت آیودی دارم
ولی دکتر بتانوشت رف داد خیلی بالا بود
بعد فرستاد سونو
هیچی دیگه دوماه و نیمه بود 😆🫣🚬

فک کنم فقط در صورت جابجا شدن امکان بارداری هست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی


🍓مه 🌙وا مامان توت فرنگی 🍓مه 🌙وا ۲ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی