۶ پاسخ

منم لایک کن ببینم

من پارسال گذاشتم کلا ۸تومان تموم شد

۳ ملیون هزینم شد ۳ ماه پیش

من گزاشتم الان ۳ ماهه جلوگیریم ندارم اصلن به همه میسازه فقد یکم خونریزی رو از حد معمول بیشتر میکنه ایودیم مسی مارک پرگنا هس ۱۰ ساله

منم دوماه بعدزایمانم گذاشتم ولی چون تنگی کانال نخاع ودیسک داشتم دردشدیدداشتم خیلییییی لاغرشدم گفتن بهت نمیسازه بعدیکسال درش آوردم هزینه شم بربادرفت دردمم کمترشده

من چند سال پیش گذاشتم خونریزیم رو زیاد کرد شدییید
بعد از سه ماه رفتم درش آوردم از آسمون اومدم زمین
ولی زنداداشم ده سال داشت آخم نگفت
بهش ساخته بود
البته به دکتری هم که میذاره بستگی داره
حتما پیش یه متخصص خوب برو بزار

سوال های مرتبط