۸ پاسخ

به منم همینو گفت تو همین هفته شما منم یکم تو فکر رفتم که کمه و اینا اما بازم سلامتیش مهم تره بچه کوچک باشه بزرگ میشه خودش خدایی نکرده مشکلی نداشته باشه عزیزم

کم نیست که، دیگه بچه چقدر رشد کنه بنده خدا؟ مهم اینه که صحیح‌ و سالم باشه ان‌شاءالله

اوج ورن گیری بچه از ۳۸هفتس نکران نباش وزنش عالیه اتفاقا

منم همین وزن بود لیدی میل بخور منم دارم میخورم

بچه من ۳۸ هفته دنیا اومد ۲۷۰۰ بود وزن نکرده بود

واسه من ۲۱۰۰ بود اما دکترم‌نگفت کمه،خودم رفتم لیدی میل خریدم بخورم

نه عزیزم خواستی لیدی میل بخور تاثیر داره

بستنی وانیلی بخور هر روز با دلستر انگور و ماست یونانی

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری