۱۲ پاسخ

از من ۳۵ هفته و ۶ روز وزنش ۲۴۵٠ بود دکتر گف خوبه

من سونو هشت ماهگیم بچم ۲۶۰۰ بود زایمان ۳۰۹۰

از منم همین بود

اولا وزن بچه چ کم باشه چ زیاد اصلا مهم نیس عزیزم مهم اینه صحیح و سالم باشه دوما خیلیم خوبه نرماله

کم نیست که سه هفته دیگه هم زایمان کنی وزنش بشه ۳ کیلو رسیده

تاریخ زایمانت کی هست

ی ۲۰۰ گرمی کمه

کجاش کمه؟خیلی خوبه که

ن عالیه تا زایمان هفته ای۲۰۰گرم میادرو وزنش نگران نباش حداقل سه چهارهفته وقت داری بالا۳کیلو میشه

نه کم نیست

لیدی میل بخور

کم نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد