۳ پاسخ

کم نیس خوبه.

من ۳۴ هفته و ۴ روز رفتم سونو ۲۲۰۰ بود دکتر سونو گفت ی کم پایینه وزنش ...وزن ۲۵۰۰ حتی نوزادایی هستن ک بدنیا میان نگران نباش من خیلیا رو دیدم ۲۵۰۰ بوده وزن بچشون وقتی بدنیا اومدم

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسری🧿🩵 مامان گل پسری🧿🩵 ۱۰ ماهگی