نرمال وزنش
تخم مرغ آب پز زیاد بخور غذا وتامینه زیاد بخور...نگران نباش عزیزم
عزیزم خیلی خوبه من دختر اولم ۳۹هفته و ۳روز به دنیا اومد ۲۷۰۰بود دستگاه نرفت خیلیم خوب بود خدارو شکر ❤️ انشالله شماهم به سلامتی زایمان کنی
نه عزیزم خیلی پایین نیست یه 300تایی کمه
من دقیقا ۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم وزن بچم ۲۵۰۰ بود
تا چهل هفته ان شاءالله به سه کیلو میرسه
نه عزیزم خوبه هنوز وقت داره وزن بگیره بچه تو هفته های اخر وزن میگیره
نه خوبه بنظرم نگران نباش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.