رفتم سونو وزن بچم بین ۲۴۰۰..۲۵۰۰ گفت
خیلی کمه نه ؟

۸ پاسخ

نرمال وزنش

تخم مرغ آب پز زیاد بخور غذا وتامینه زیاد بخور...نگران نباش عزیزم

عزیزم خیلی خوبه من دختر اولم ۳۹هفته و ۳روز به دنیا اومد ۲۷۰۰بود دستگاه نرفت خیلیم خوب بود خدارو شکر ❤️ انشالله شماهم به سلامتی زایمان کنی

نه عزیزم خیلی پایین نیست یه 300تایی کمه

من دقیقا ۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم وزن بچم ۲۵۰۰ بود

تا چهل هفته ان شاءالله به سه کیلو میرسه

نه عزیزم خوبه هنوز وقت داره وزن بگیره بچه تو هفته های اخر وزن میگیره

نه خوبه بنظرم نگران نباش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سَلما مامان سَلما ۲ ماهگی