۴ پاسخ

عزیزم وزن نینیت بد نیست خداروشکر من ۳۴ هفته ۲۱۰۰ بود دوباره ۳۶ هفته باید برم بعدم نگران نباش سرکلاژیم ما سرموقع به دنیا میاد بچمون ان‌شاالله من که به دکتر گفتم توروخدا زودتر ختم بارداری ندین وزنش کمه 🥲

سونو دقیق نیس من ۳۴ هفته گفتن ۲۱۰۰
۳۶ هفته زایمان کردم ۳کیلو به دنیا اومد

اتفاقا وزنش عالیه عزیزم نرمال نگرانیت چیه

مهم سالم بودنشه بدنیا که بیاد شیر بهش میدی هر دوساعت تپلی میشه❤️

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته چهلم بارداری