۷ پاسخ

نه عزیزم چه مشکلی خیلیم خوبه

احتمال زیاد دیابت گرفتی
منم همینطور بودم

خداروشکر سونو خوبه عزیزم ؟
هزینه اش چقد شد پیش کی رفتی

دیابت داری؟

اخی نه تپلیه به احتمال زیاذ بخوای طبیعی بزای نشه اگه از چهار کیلو بالاتر شه سزارینی

ن خوبه .

ن تپله 😍

سوال های مرتبط

مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی