خوبه بابا هفته ای 200 گرمم وزن بگیره 39 هفته هم به دنیا بیاد به سه کیلو رسیده دیگه
دختر منم همین بود ۳۸ هفته ب دنیا اومد۲۹۰۰ بود
بنظرم کمه چیزای مقوی بخور سیرابی و بستنی و. موز و چهارنغر و به پهلو. چپ فقط دراز بکش
من. ماشالله 36هفته دختر هم هست 3300هست
حلیم، بستنی وشیرموز با مغزیجات، بلال، عدسی هرشب ، گوشت و مرغ کبابی ،
یکمی کمه عزیزم پودر لیدی میل و حبوبات و گوشت و لبنیات بخور
حدود ۲۰۰ گرم کمه بنظر من زیاد کم نیست و نرماله اما واسه اضافه شدنش ابگوشت پر چرب بخور گوشت بخور جوجه و لوبیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.