۶ پاسخ

خوبه بابا هفته ای 200 گرمم وزن بگیره 39 هفته هم به دنیا بیاد به سه کیلو رسیده دیگه

دختر منم همین بود ۳۸ هفته ب دنیا اومد۲۹۰۰ بود

بنظرم کمه چیزای مقوی بخور سیرابی و بستنی و. موز و چهارنغر و به پهلو. چپ فقط دراز بکش
من. ماشالله 36هفته دختر هم هست 3300هست

حلیم، بستنی وشیرموز با مغزیجات، بلال، عدسی هرشب ، گوشت و مرغ کبابی ،

یکمی کمه عزیزم پودر لیدی میل و حبوبات و گوشت و لبنیات بخور

حدود ۲۰۰ گرم کمه بنظر من زیاد کم نیست و نرماله اما واسه اضافه شدنش ابگوشت پر چرب بخور گوشت بخور جوجه و لوبیا

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا💗💙 مامان هدیه خدا💗💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین و سوینا🩷 مامان سلین و سوینا🩷 روزهای ابتدایی تولد