والا من سر دخترم سونو میدادم میگفت همه چی اوکیه فقط یکم وزنش کمه،اخرین سونو که رفتم نوشته بود سه هفته رشد عقبه وزنش 2600 همون شبش درد گرفتم فرداش بیمارستان بخاطر سونو بستری کردن عصرش دخترم به دنیا اومد
۳۸هفته و دو روز با وزن ۳۴۰۰ نه رشدش عقب بود نه چیزی
خواهرزادهام ۳۸ هفته ۲۶۰۰ به دنیا اومد
سرشتش ریز جثهاش، به پدر مادرش رفته
برا منم همینه
دوهفته پیش سنو دادم ده روز عقبه
امروز باز سنو دارم خداکنه خوب شده باشه🥲
عزیزم منم رشدش کمه دو هفته عقبه دکتر گفت شاید به خاطر جثه خودت باشه که ریزه میزه ای ☹️
من ٣٦هفته به دنيا اوردم ٢٨٠٠
شما خودتون وزن اضاف كردين؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.