من یه اردک دیدم
بیشتر شبیه دلفینه
ی دایناسور اون وسط هست که داره نعره میکشه میگه میخوام سارا رو بخورم
علایم بارداریی هم دارم
کی براش این اتفاق افتاده بهم یه راه حل بدین چکارکنم
تاالا براتون پیش اومده بی بی چک بدین مثبت باشه بعدبریدسنوبگه شماباردارنیستین
برای منم فال باقهوه بگیرین
روشنایی میبینم عزیزم بعد طوفانی ک داری افتابی میشه هوات
کف های دریا، ی مسافرت دریایی داری در آینده ای نچندان دور و خیلی نزدیکم ن
مرغ میبینم یکی از اقوام نزدیک یا خودت حالا ن ولی حتما زایمان میکنه
خدایی فال قهوه خیلی مضخرفه 🤣🤣🤣
جنین با بند ناف وجفت
یه کلید میبینم ک توش یه جنین و کنارش یه صورت زنه
یه گربه ویک مرد
سر یه بچه میبینم
جنین داخلشه انگار سنو انتی هم هس 😂😂❤❤
حامله میشی
منم یه جنین میبینم
اول احساس کردم تصویر یک بچه داخل رحم دیده میشه
من جدی جدی ی زن حامله میبینم🫤🤣
یه فنجون قهوه دیگه میبینم😅
اردک دیدم با کالسکه مشخص قشنگ
من بچه دیدم
باردار میشی جنین میبینم
من ی عروسک خرس دیدم
من ی ماشین میبینم 😅با یکی ک سر و تهه😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.