۴ پاسخ

من که ۷ روزه بود ختنه کردم سایز یک میبستم از اول سایز یک استفاده میکردم

تا چند روز سایز بزرگ ببندم؟

برا من دکتر همون که قبلا میبستم بست
فقط گفت زیر دکمه ایشو دکمه پایینشو نبند

یه سایز بزرگتر

سوال های مرتبط