۱۴ پاسخ

من داخل شیشه میریزم قشنگ میخوره چرا بپره گلوش مگه تو شیشه چیزی نمیدی بهش یا سوراخش خیلی بازه گاهی وقتا با لیوان هم بهش میدم یاد بگیره یکم میخوره یکم میده بیرون

لیوان آموزشی

با سرنگ .قطره چکان بده

با قطره چكان گوشه لپش خالى كن

لیوان خودش

با لیوان میدم اکثرا میپره گلوش

با لیوان میدم

قاشق گاهی لیوان

با شيشه شير عزيزم مارك بي بيلند مدل اونت خريدم فقط براي ابش

شیشه شیر چجوری میپره گلوش سوراخش زیاده مگه؟😬
من با داروخوری میدم

با قطره چکان از این داروخونه ای بزرگا

منم باشیشه میدم خیلی دوس داره ب زور میگیرم ازش😄

باقاشق بده

مگه چه قدر اب میدی

سوال های مرتبط