۷ پاسخ

با سرنگ آمپول بده من با سرنگ آمپول میدم

من الان یک هفته میشه با لیوان نی دار میدم

6ماهگی تولیوان بهش میدم اولش میریزه بیرون ولی کم کم یادمیگیره

من ابجوش نبات از دوماهگی دارم با شیشه داروخوریش میدم

من ۶ به بعد میدم

با شیشه میدم
میشه با لیوان نی دارم بدی
ولی برای نینی شما زوده

میگن تا ۶ ماهگی ببعد باید اب بخوره ک

سوال های مرتبط