با سرنگ آمپول بده من با سرنگ آمپول میدم
من الان یک هفته میشه با لیوان نی دار میدم
6ماهگی تولیوان بهش میدم اولش میریزه بیرون ولی کم کم یادمیگیره
من ابجوش نبات از دوماهگی دارم با شیشه داروخوریش میدم
من ۶ به بعد میدم
با شیشه میدم
میشه با لیوان نی دارم بدی
ولی برای نینی شما زوده
میگن تا ۶ ماهگی ببعد باید اب بخوره ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.