۳ پاسخ

دختر منم همین شکلیه. بعضی وقتا سینه رو عوض میکنم خوب میشه نمیدونم چرا.. بعضی وقتا هم نفخ و آروغ داره نمیتونه راحت شیر بخوره. که به پشت میگیرم.دستم یکم به شکمش فشار بیاره. پاهاش رو آروم جمع میکنم که باد معدش خالی شه. بعد بهش شیر میدم میخوره خداروشکر.واقعا خیلی گناه دارن بچه ها🥹

دلش درد میکنه شاید

فکر کنم رفلاکس داره

سوال های مرتبط