۶ پاسخ

من از ۴ماهگی دارم پدیابست میدم مولتی

بیبی جویس پسرم بهتر میخوره پدیا بست با مکافات میدادم اخرم عوق میزد

منکه همیشه خودم از داروخانه میگیرم ...پدیا دادم تف میکرد بیبی جویس راحت میخوره

من قبلا بیبی جویس میدادم. الان دیدم پدیا بست چون سرنگه راحت تر و تمیز تره بیشتر خوشم اومد

بی بی جویس

مولتب اویفر بهتره دیگ لازم نیس قطره اهن جدا بدی

سوال های مرتبط

مامان نویان🫶🏻❤️ مامان نویان🫶🏻❤️ ۱۷ ماهگی