۳ پاسخ

استراحت کن همششش

منم ۳۷هفته و ۵روزم،دکترم ۳فروردین وقت سزارین دارم.خیلی سخته شکمم بزرگه نه میتونم بخوابم نه بلند شم

فقط باید استراحت کنی

سوال های مرتبط