۷ پاسخ

و همینطور رفلاکس ...از همه بدتره باز ..

شربت اهورا نی نی خیلی خوبه امتحان کن

دقیقا اااااااااا

قطره خوراکی کولیکز خیلی خوب دکتر به بچه من داد خیلی بهتر شده از دکتر مشورت بگیرید ببینید اگه برا بچه شما خوبه بگیرید

لعنت همزمان به کولیک ورفلاکس معده😫

لعنت بهش

واقعا لعنت به کولیک 😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی