۳ پاسخ

تب و لرزه
پاشویه نمیکنی فعلا
تب بر بده
پاهاشو جوراب بپوشون
اگه سرش داغه دستمال نم دار بزار تا دما یکی بشه
بعد با آب ولرم پاشویه کن

اینجورمواقع پتو نازک بکش روش و بهش پروفن بده دکتر گفتش لرز نشان اینه که تب میخواد زیادتربشه باید بهش پروفن داد

وقتی تب زیاده دست و پا یخ میشه خطرناکه خیلی مراقب باش پاشویه کن با اب ولرم شیاف بذار

سوال های مرتبط