۵ پاسخ

آره فقط باید ۲ سی سی بدی آهنش کمه

فقط آهنش کمه اگه بچت آهنش نرماله بده وگرنه قطره ای بده ک آهن بیشتری داشته باشه من سیدرال میدادم دکترش گفت آهنش 7 ، فروفرت بده آهنش 15

عالیه‌‌

آره عالیه

من جدیدا دارم میدم ب کمند فعلا ک خوبه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی