۷ پاسخ

منم دارم دوماهه عزیزم نگران نباش شیاف استفاده کن و استراحتتو بیشتر کن

اگ کمه سریع شیاف نزار من چند بار ترشح قهوه ای داشتم پاهامو را مبل میزاشتم خودم رو زمین بعد خوب میشد اگ خیلی ادامه داره برو دکتر من تا الان هیچ شیافی نزاشتم خداروشکر مشکلیم نداشته

از مقعد شیاف بزار و دراز بکش

اصلا استرس نداشته باش منم داشتم شیاف پروژسترون ۴۰۰ بگیر ب من دکترم گفت یکی صبح یکی شب بزارم

شیاف پروژسترون 400 بخر بذار واژن

شیاف پروژسترون بذار استراحت کن

شیاف باس بذاری

سوال های مرتبط

مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری