منم دارم دوماهه عزیزم نگران نباش شیاف استفاده کن و استراحتتو بیشتر کن
اگ کمه سریع شیاف نزار من چند بار ترشح قهوه ای داشتم پاهامو را مبل میزاشتم خودم رو زمین بعد خوب میشد اگ خیلی ادامه داره برو دکتر من تا الان هیچ شیافی نزاشتم خداروشکر مشکلیم نداشته
از مقعد شیاف بزار و دراز بکش
اصلا استرس نداشته باش منم داشتم شیاف پروژسترون ۴۰۰ بگیر ب من دکترم گفت یکی صبح یکی شب بزارم
شیاف پروژسترون 400 بخر بذار واژن
شیاف پروژسترون بذار استراحت کن
شیاف باس بذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.