۸ بار در روز طبیعی نیست اسهاله ،قطره پدی لاکت بده اگه نمیتونی ببری دکتر
بیشتراز ۵ بار اسهاله
اگه شیر مادر میخوره بلـــه که طبیعیه
دختر منم با هروعده شیر خودم پی پی میکرد
فقط باعث شد وزن نگیره
8بار اسھااالہ۔۔۔
ببر دکتر اب بدنش کم نشہ
اگر شله احتمالا اسهال
بنظرم زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.