بچها برا سونو و ازمایش ان تی باید ناشتا بود؟

۷ پاسخ

سلام خیر
بعد سونو برید ازمایشگاه

سلام من اول رفتم آزمایش ناشتا بودم بعد که آزمایش دادم کیک و آبمیوه خورد و سونو انجام دادم

من نبودم چون برا سونو باید شیرینیجات میخوردم بعدم سریع آزمایش دادم

برای آزمایش انتی الان دیگه دیر نیست؟ آخه ۱۹ هفتته
نه ناشتایی نمیخواد

صبحونه تو کامل بخور بعد برو

نه نیاز نیست ناشتا باشی

نه
ناشتا نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌ونهم بارداری