سلام خیر
بعد سونو برید ازمایشگاه
سلام من اول رفتم آزمایش ناشتا بودم بعد که آزمایش دادم کیک و آبمیوه خورد و سونو انجام دادم
من نبودم چون برا سونو باید شیرینیجات میخوردم بعدم سریع آزمایش دادم
برای آزمایش انتی الان دیگه دیر نیست؟ آخه ۱۹ هفتته
نه ناشتایی نمیخواد
صبحونه تو کامل بخور بعد برو
نه نیاز نیست ناشتا باشی
نه
ناشتا نمیخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.