۶ پاسخ

دخترم از ۸ماه ۴دست وپا رفت
۵.۵ماهم میگف دد
ولی این کوچولوم هنوز نه
هربچه فرق میکنه

پسر من یکی دو هفتس چهار دست و پا میره
گاهیم فقط میگه ممممم

پسرمن چندروزه چهاردست وپامیره دوهفته هم هست مامان وبابامیگه فک کنم چون خیای حرف میزنم باهاش

دختر من شیش ماهگی سینه خیز رفت
هفت ماهگی چهاردستوپا
یه هفته هم هست داره میگ ماما

بستگی داره بعضیا زود میگن بعضی از هفت هشت ماهگی

حدۉدا هشت نه ماهگی به بعد ولی بعضی بچه ها هم زودتر باید ببینی مرحله قبل رو چه ماهی انجام داده

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان پناه 😍🩷 مامان پناه 😍🩷 ۵ ماهگی