دیشب شهراتون آروم بود ؟؟؟
#نی نی
#مای بی بی

۶ پاسخ

اهوازو تازه زدن

اره آروم بود

الان صدای جنگنده میاد ازاسمون

ساعت ۳ هشتگردو زدن

اره ولی صبح زود زدن

بیشتر شهرا رو زدن

سوال های مرتبط