۵ پاسخ

سلام چرا از این مارکا گرفتی اینا تو بازار دیگه نیست اونایی هم ک هست فقط روکششون اون مارکه و مابقیش هفت بیجار هست مدت زیادی نیست ک خریدی برو بگوخرابه تعمیرات هم نکن فقط پس بده
الان ایرانی ها بهترن حداقل نمایندگی درست حسابی دارن

دوقلو سامسونگ ۱۶۲ خریدید؟؟؟اینقدددد ارزون مگه میشه
من دوقلو هیمالیا خریدم ۱۵۰

اصلا نباید برفک بزنه

درجه یخچال تنظیم ؟

درش باز نمونده بوده؟
اگر در باز بمونه برفک میزنه
اگر نه که حتما برو بگو بهشون عوض کنن

سوال های مرتبط

مامان حسنا جانم❤ مامان حسنا جانم❤ ۶ سالگی
مامان حسنا گلی🥰 مامان حسنا گلی🥰 ۶ سالگی
مامان حسنا گلی🥰 مامان حسنا گلی🥰 ۶ سالگی